Loucretia's

Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2005

Νυχτωσε χωρις ποπκορν



Η Αλινα μπηκε φουριοζα μεσα:

-Που θα δουμε τη πανσεληνο αποψε?
-Μη μου πεις οτι εχει πανσεληνο!
-Καλε που ζεις εσυ?
-Στο πυρετο της δοξας, που θες να ζω?
-Η μεγαλυτερη πανσεληνος της χρονιας!! Αν απλωσουμε λιγο τα κουλα μας, ακουμπαμε το φεγγαρι!!
-Ε, αφου ξερεις, δε φημιζομαι για τον ρομαντισμο μου...
-Αααααα θα σε βαλω να γραψεις 200 φορες "Πανσεληνος Ιουλιου"
-Και τι θα τη κανω μαρη τη πανσεληνο ανευ γκομενου? Φοντυ?
-Ε, θα βρουμε εναν εθελοντη φιλο να μας κραταει το χερι, θα φαμε και κανενα ποπκορν και θα παμε για υπνο μετα.
-Εννοεις εθελοντη απο τους Παραολυμπιακους του 2004...
-Καλα, θα το φαω εγω το ποπκορν.
-......................
-Ο Δ. ποτε ερχεται?
-Αποψε φτανει στην Αθηνα.
-Α, ωραια, τον νοικιαζω γι' αποψε να μου κρατα το χερι.
-Νομιζω ειναι πιασμενος...
-Το ποπκορν μου μεσα!! Τσακισου βαλε αγγελια γρηγορα, περνα η ωρα!!

ΖΗΤΕΙΤΑΙ: Αλαφροϊσκιωτος, προς ενοικιαση, αποψε, 21/7/05 και ωρες 12-4 μ.μ. για να κρατα το χερι κορασιδων, οσο ατενιζουν την Πανσεληνον. Απαραιτητο προσον να μην ιδρωνει το χερι του (και το αυτι του). Και φυσικα, μελαχροινος. Ποπκορν, αναψυκτικα, μεταφορικο μεσον, δωρεαν.

Ο τυχερος θα αμοιφθει με ολοσωμη φωτο της Αλινας, ντυμενη κουνελακι, απο το παρτυ αποφοιτησης του Αυτοδιαχειριζομενου Παιδικου Σταθμου "Η Εναλλακτικη Τσουληθρα"

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Γίνε κι εσύ, αλαφροΐσκιωτος! Μπορείς!

21/7/05 7:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

δεν εχω κουνελακι εχω μια μαγια μελισα, κανει? εχει αφτια εχει ουρα

υγ: αγορια αφηστε το
μπηκε το φθινοπωρο εδω περα

21/7/05 8:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...μ'έπνιξε και με παράτησε η γδικιάρα!

21/7/05 11:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αρ γιου τοκιν του μι λιτλ μπανι?

22/7/05 4:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

γιες γιου σέξι θινγκ!

22/7/05 11:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λυπάμαι αλλά εμένα δεν μου είπατε...
και ναι θα μπορούσα να κρατάω και τα 2 χέρια ταυτόχρονα....

24/7/05 4:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! free freeware send2freceive fax demos Black mother scholarship single Allegra 2band 2bany 2bcurrent 2bprescription Walk for breast cancer in cincinnati hair loss from dostinex Herbal creams for eczema hummer gas grill

5/2/07 2:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

What a great site » »

5/2/07 3:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος