Loucretia's

Πέμπτη, Ιουλίου 14, 2005

Σε ποτισα λιοσπορο, με ποτισες φαρμακι....

Απο χθες το πρωι, το pc μου ειναι off (παρακαλω συγκρατειστε τα ουρλιαχτα χαρας...δεν τελειωσα ακομα)

Κατι ο "φονικος καυσων", κατι οι στιγμιαιες διακοπες ρευματος (που προκαλουν μονιμα εγκεφαλικα), κατι τα logs που το υποχρεωνα ν΄αποθηκευει (εχμ..), μου το εφεραν σε κατασταση μουλαρωματος, κοινως αρνειται να παρει μπρος και θελει πλεον να το χρησιμοποιω ως τραπεζακι για φραπεδες και μαλιστα με κεντητο σεμεδακι πανω του!!

Οπως καταλαβαινεις "μελαχροινε κομπιουτερα" -ναι σ' εσενα μιλαω που ΑΚΟΜΑ ν΄απαντησεις στην αγγελια μου- θα αναγκαστω να προσφυγω και σε ξανθους, καστανους, κοκκινομαλληδες, γκριζομαλληδες (δεκτοι και οι εχοντες ανταυγειες παντος χρωματος) συναδελφους σου, προκειμενου ν' αναστησω τον υπολογιστη μου (αντε Αλινα, για σενα δουλευω παλι...)

Προς το παρον -και για να μην ανησυχουν οι "πολυπληθεις αναγνωστες" μου, (λεγε με Τακη) θα ποσταρω απο το pc της δουλειας μου (σ' ευχαριστω Ω, Εταιρεια!) κι ελπιζω συντομα να ειμαι κοντα σας σε ωρες MSN.

Φυλαξτε μου logssssssss

9 Comments:

Blogger Idάκι said...

Ax vre Louc mou, plasmata tou diavolou einai kai ta amoira ta pisia, na peis ki esy oti tou xeis dwsei kana repo teleutaia... Na ta twra!!

8a sou steiloume ton ntotore me to Alinaki, apla perasan audition molis extes kai eimaste stous finalist. Einai kapws periplokh diadikasia epiloghs, katalavaineis ;):p

14/7/05 4:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γι’αυτό δε σε βρίσκω πουθενά, ούτε καν τις Λουκριτιώρες αιχμής..; Σε ψάχνω απεγνωσμένα για να σου πω ότι έχουμε νέα παραλαβή την οποία έχει δει (και κρίνει) όλο το MSN εκτός από εσένα! Βιάσου (?) με τον computerά γιατί χανόμαστε.

14/7/05 7:16 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ποίος είναι αυτός ο άθλιος που σας ομιλεί στον ενικό;

15/7/05 12:37 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αμαν Id μου, τελειωνετε με τους φιναλιστ και μη μου τους finito εντελως ;-)
Εχουμε κι ενα blog (λεμε τωρα) να συντηρησουμε :-ΡΡΡ

Οσο για σενα Δορκιε, μπορεις να μου στειλεις την συλλογη σου στο hotmail μου, να την απολαυσω (και να την εγκρινω σχετικα) και μπορεις επισης να ξεκινησεις νεα σειρα για το blog μεχρι να επανελθει το pc μου (αυτος ο αθλιος προφανως ειναι ενας wannabe κομπιουτερας :-Ρ)

15/7/05 9:18 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Auta pou exoun hdh stalei sto hotmail sas Louc ta exete dei? Proexomena apo to alter ego tou Dorkiou :PPP

15/7/05 5:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Anti na akousoume ena euxaristw, ta akoume kai apo panw...

Kahke to pc apo thn pollh th xrhsh, sas to ftiaxnoume au8umeron kai dwrean, kai milate kiolas!

Na pate allou!

16/7/05 2:29 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Σιγα που θα παμε αλλου, αφηνουμε εμεις τετοιους κοιλιακους,εεεε τετοιες γνωσεις ηθελα να πω... :-Ρ

16/7/05 2:49 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

16/7/05 2:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Έτσι μπράβο! Φιμώστε μας κιόλας!

Ασταδιάλα!

Κορίτσια! Σώστε με!


:-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

16/7/05 2:57 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος