Loucretia's

Κυριακή, Ιουλίου 10, 2005

Οι κλοσαρ του Ιντερνετ


-Πειναω...
-Κι εγω...
-Δεν υπαρχει τιποτα, εφαγα ακομα και τους ντεκορασιον κουραμπιεδες.
-Εγω προσπαθω να ξεκολλησω από την καταψυξη ένα καλαμαρι, ενθυμιο της Σαρακοστης του 1996.
-Ευγε, εκει καταντησε ο πρωταγωνιστης της ταινιας «Το Φονικο Καλαμαρι»?
-Ναι, στην Τσινετσιτα, σκοτωνουν τα καλαμαρια όταν παραγουλιασουν.
-ΗΓΔΦΣΑΥΣΔΣΞΣΦΞΚΣΔΣΦΣΔΛΦΣΦ
-Μα τι γραφεις εκει? Επαθες παροξυσμο πεινας?
-Όχι , προσπαθω να βγαλω έναν λιοσπορο που κολλησε στο Shift.
-Αυτό δεν είναι πληκτρολογιο, η καβα της γειτονιας σου είναι.
-Α, μη μου θυμιζεις τα λιτρα κοκακολας που το εχω περιλουσει.
-Δε θα στο θυμισω εγω, αλλα το service.

-Ηπια κι ολες τις μπυρες.
-Ναι ξερω, αν πεθανεις θα σε βρουν από τα αδεια κουτακια που θα χτυπανε μεταξυ τους.
-Κι εσενα από το ”Δρομο του Λιοσπορου” που καταληγει στο πληκτρολογιο σου.
-Ε, ναι, ο «Δρομος του Μeταξιου» εxei κλεισει πια.
-Νομιζα ότι εκανες διαιτα.
-Εκανα, σημερα, 2-4 το μεσημερι. Τωρα ειμαι σε φαση συντηρησης.
-Τι προβλεπει η συντηρηση?
-Μπανανες...
-Σε τσαμπια ή σε φυτειες?

-Να θυμηθω να κανω σεξ αυριο, 10-12. Εσυ?
-Εγω εκανα προχθες, εκλεισα την ετησια υποχρεωση μου.
-Αναψες και κερι?
-Ναι, στο «μεγεθος» του.

-Επισης μου τελειωσαν τα τσιγαρα.
-Κι εμενα.
-Καπνισα ότι διαφημιστικο πακετο ειχα μαζεψει από τις καφετεριες.
-Ανακαλυψα πουρακια βανιλιας.
-Όταν βρεις πουρακια με γευση φρεντοτσινο, ειδοποιησε με.

-Θα πας να παρεις τσιγαρα?
-Δε θασαι καλα. Οποιον δε θες να συναντησεις, σε πετυχαινει 4-6 το πρωι εξω από το περιπτερο, ενώ φορας τη παντοφλα και τη καμπαρτινα πανω από τις πυζαμες.
-Καλα, καπνισε πευκοβελονες τοτε.


-Κρυωνω.
-Εγω φοραω γαντια. Αυτά της οδηγησης, με τα κομμενα δαχτυλα.
-Ναι, ο Σουμαχερ του Εnter.

(αφιερωμενο σε ολους τους φιλους που ξενυχτουν παρεα στις υπογειες στοες του MSN, περιμενοντας μια αλλη μερα)

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Προσκυνώ το μνημείο! Κείμενα σαν κι αυτό περιγράφουν με ακρίβεια την ψυχοπλασία του περιθωριακού τσάτερ και τη μεγαλοπρέπεια του ήλιου που δύει, όπως θα έλεγε και ο Ανατόλ Φρανς.
Μια νέα εποποιϊα αντικαθιστά το τεχνοκρατικό cyber fiction της γενιάς μάτριξ, με μία δόση μπουκόφσκι, τρεις μεζούρες Μαλβίνα, μία πρέζα Ρένα Βλαχοπούλου, δύο σιχτηρια και πέντε ντενεκέδες μαύρου κυβερνοχιούμορ. Φιλιά στα πεκινουά.

10/7/05 4:00 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Έχοντας παρευρεθεί σε (πολύ, μα πάρα πολύ) παρόμοια αυτοσαρκαστικές, απολαυστικότατες συζητήσεις, ένα έχω να πω: (let us all) KEEP CHATTING. Αν και δεν είμαι τόσο clochard, όσο μια Gavroche ;) (συγνώμη δεν άντεξα)

10/7/05 4:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σιγά μην άντεχες αγάπη μου. Κρύβεται η γαλλική παιδεία;

10/7/05 4:52 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Πάρε κι άλλο ένα κλοσάρικο [sic]που έπεσε στα χέρια μου:

Auth says:
egw lew na paw gia hlio8erapeia
Autos says:
εγώ νυστάζω τόσο που νυστάζω να κοιμηθώ
Auth says:
lolol
Autos says:
σοβαρά θα πας για ηλιοθεραπεία;;
Auth says:
etsi lew, exei vgalei ntala hlio
Autos says:
άκου να δεις
Auth says:
nai kai myrise na geuteis
Autos says:
στείλε λίγο άρωμα με send file
Auth says:
poio apo ola?
Autos says:
α δεν κάνω διακρίσεις ούτε είμαι καταπιεστικός
Auth says:
UH OH la8os apanthsh
Autos says:
ωχ
Auth says:
anti na peis "auto pou foras twra, h kalytera auto pou den foras giati 8elw na myrisw to diko sou"
Auth says:
tststs
Autos says:
πάμε πάλι απ την αρχή;
Auth says:
oxi, rwta kati allo
Autos says:
καλά
Autos says:
εε κάτσε να σκεφτώ
Autos says:
στη σαλάτα λάχανο προτιμάς ξίδι ή λεμόνι;
Autos says:
(ωχ την κοπάνησε)
Autos says:
(θα μείνω με το λάχανο στο χέρι)
Auth says:
oxi edw eimai, lemoni, ma ti romantikh erwthsh
Autos says:
χαχαχα
Autos says:
μα το λάχανο είναι αφροδισιακότατο
Autos says:
ειδικά το βραστό
Auth says:
MPLIAX myrizoun ola ta agglika spitia laxano vrasto
Autos says:
έτσι εξηγείται η ηφαιστειώδης τους λίμπιντο
Auth says:
axaxaxxaxxaaxaxxaxxa
Autos says:
το ξινολάχανο σ αρέσει;
Auth says:
string dwro plymeno h aplyto?
Auth says:
emm oxi
Autos says:
άπλυτο εννοείται
Auth says:
wraia, proagesai
Autos says:
χαχαχαχα
Autos says:
καλά κι αυτά είναι η αρχή
Autos says:
πού να πιάσουμε και τα μπρόκολα
Autos says:
τι μάρκα καπνίζεις;
Auth says:
marlboro lights 100's
Auth says:
extra length for extra pleasure (oxi den einai diafhmistiko slogan)
Autos says:
τα σόδομα!
Auth says:
kai fysika kaneis den skeftetai ta tsigara opote to lew :D
Autos says:
εγώ προσωπικά σκέφτομαι σπαράγγια

10/7/05 7:14 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

χμμμ, ενδιαφερων ο vegeterian φιλος σου, Id, φανταζομαι πως θα ειναι ο μονος κλοσαρ του Ιντερνετ που τρεφεται με βιολογικα αποφαγια....ποτε θα μας τον γνωρισεις?

11/7/05 10:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ποτέ να μην στον γνωρίσει!

Άσε τον άνθρωπο ήσυχο στα chat του!

16/7/05 3:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info san diego cosmetic dentistry peugeot 605 rosacea product St george cosmetic surgeons Alaska consumer rights grants medical malpractice legal hawaiian car seat cover neurontin Past headphone Golf digest equipment rating bazooka

26/4/07 8:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος